מעוניינת להחזיר או להחליף תכשיט שרכשת?
אנחנו כאן בשבילך

מעוניינת להחליף?

  • ניתן להחליף פריט שנרכש עד 14 יום מקבלתו בתנאי שלא נעשה בו כל שימוש, שלא נפל בו שום פגם/נזק ואריזתו המקורית בהתאם לחוק הגנת הצרכן. פריטי מבצע ניתן להחליף עד שבוע מיום קבלתו.
  • את הפריט יש לשלוח בדואר רשום או ע”י שליח בצירוף חשבונית/פתק החלפה וטופס החזרה/החלפה.
    אנו ממליצים לשלוח אלינו לוואטסאפ/מייל את מספר המעקב של החבילה.
  • ההחלפה תתבצע לאחר קבלת המשלוח ובדיקתו ע”י שירות הלקוחות. יובהר, כי שירות הלקוחות הינו בעל שיקול הדעת הבלעדי בנושא מצב התכשיט המוחזר.
  • ההחלפה תינתן בתנאי שהתכשיט הגיע תוך 14 יום.
  • במידה והתכשיט הוחזר בניגוד לתנאים הנ”ל, ההחלפה לא תאושר.
  • הפריטים אליהם תרצי להחליף יישלחו אלייך חזרה באמצעות דואר רשום על חשבוננו בהחלפה אחת בלבד למעט תכשיטים שנמכרו במבצע או בסייל שמשלוח חזרה יהיה כרוך בתשלום המשלוח. במידה של החלפה שנייה ומעלה תגבה עלות המשלוח.
 

מעוניינת להחזיר?

  • ניתן להחזיר פריט תמורת זיכוי לאתר או החזר כספי עד 14 יום מיום קבלתם וזאת בתנאי שלא נעשה בהם כל שימוש, שלא נפל בהם שום פגם/נזק ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן פרט לפריט מבצע. את הפריט יש לשלוח בדואר רשום או ע”י שליח בצירוף חשבונית/פתק החלפה וטופס החזרה/החלפה.
    אנו ממליצים לשלוח אלינו לוואטסאפ/מייל את מספר המעקב של החבילה.
  • הזיכוי יתבצע לאחר קבלת המשלוח ובדיקתו ע”י שירות הלקוחות. יובהר, כי שירות הלקוחות הינו בעל שיקול הדעת הבלעדי בנושא מצב התכשיט המוחזר.
  • הזיכוי יבוצע בתנאי שהתכשיט הגיע תוך 14 יום.
  • הזיכוי לא יאושר במידה והתכשיט הוחזר בניגוד לתנאים הנ”ל.
  • כל זיכוי יועבר באותו אופן בו שילמת, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. עם ביטול העסקה יזוכה אמצעי התשלום שמסרת בניכוי דמי משלוח של 35 ש”ח עבור משלוח עם שליח ו-19 ש”ח עבור משלוח לנקודת איסוף ודמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ש”ח- לפי הנמוך מבין השניים, זאת בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
  • לא ניתן לזכות כרטיס דיירקט ולכן בעלי כרטיס זה זכאים לקבלת זיכוי לאתר בלבד.
 

הערות להחלפות והחזרות:

  • אנו ממליצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות טרם ביצוע החזרה.
  • פריטים שנרכשו במחיר מבצע ניתנים להחלפה או החזרה תוך 7 ימים קבלתם, וזאת לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית ולא בשווי מחיר מלא.
  • לא ניתן לקבל זיכוי או להחליף מוצרים שלא שולמו בגינם תמורה כספית (לדוגמא פריטי מתנה).
  • לא ניתן לקבל זיכוי על דמי משלוח.
  • תכשיטים בהתאמה אישית אשר הוכנו במיוחד עבור הלקוחה (כגון הזמנה מיוחדת או חריטה) לא ניתן להחזיר או להחליף.
  • במידה ובחרת לשלוח את הפריט בחזרה, אנא שלחי אותו בדואר רשום לכתובת: מליורה תכשיטים, ת.ד 424, מיקוד 7410302, נס ציונה. יש לצרף חשבונית/פתק החלפה וטופס החזרה/החלפה.

יש לך שאלות נוספות?  צרי עמנו קשר ונשמח לעזור!