שאלות ותשובות

מאיזה חומר עשויים התכשיטים שלכם?

כל התכשיטים שלנו עשויים כסף טהור, סטרלינג סילבר 925 ומיוצרים בישראל

האם ישנה אחריות?

האחריות הינה על כל התכשיטים שלנו ותקפה ל 12 חודשים מרגע ביצוע ההזמנה באתר.
האחריות הינה על פגם בייצור. האחריות אינה כוללת אבדות, שברים,מכות, שריטות וקרעים.

כיצד לשמור על התכשיטים?

מידי פעם מומלץ לנקות אותם עם מטלית לניקוי כסף שתקבלו מאיתנו בכל הזמנה. כסף נוטה להשחיר כתוצאה ממגע עם החמצן שבאוויר, זהו תהליך טבעי ולא מצביע על פגם בתכשיט.

כדאי לשמור את התכשיטים במקום יבש ולא במקום עם לחות.

מומלץ שלא יבואו במגע עם מי ים, כלור, קרמים, בושם, תכשירי טיפוח, חומרי ניקוי או כימיקלים אחרים וכו’ על מנת לשמור על איכות ומראה התכשיטים לאורך זמן.

האם אפשר להתקלח עם התכשיטים?

ניתן להתקלח עם התכשיטים שלנו, התכשיטים עמידים במים מתוקים.

איזו מידת טבעת מתאימה לי?

מוזמנת להיכנס למדריך המידות ולבחור את המידה שמתאימה לך.
במידה והמידה אינה מתאימה ניתנת האפשרות להחלפה. למידע אודות החלפות והחזרות

איך מבצעים הזמנה באתר?

בקלות רבה 😊 לאחר בחירת התכשיטים שאהבת יש להוסיפם לסל הקניות ובסיום לגשת לקופה. לאחר מכן תוכלי לבחור את אמצעי התשלום הרצוי (כרטיס אשראי או ביט).

צריכה עזרה? מעוניינת לבצע הזמנה טלפונית? צרי קשר עם השירות לקוחות ונשמח לעזור

האם הרכישה באתר מאובטחת?

האתר שלנו עומד בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר [SSL], כך שפרטי כרטיס האשראי שלכם מוצפנים ולא ניתנים לאיתור או שחזור על ידי גורם שלישי.

האם יש לכם חנות?

לא, אנו חנות תכשיטים אונליין כמובן שניתן לבצע החלפות והחזרות.

האם יש לכם אריזות מתנה ?

בוודאי, כל התכשיטים שלנו מגיעים באריזת מתנה חגיגית😊 , אנו נצרף לכל משלוח מתנה גם פתק החלפה וניתן להוסיף גם כרטיס ברכה , במידה ואת מעוניינת בכך כתבי לנו זאת בהערות למשלוח ואנו נוסיף זאת להזמנה.

האם אתם עושים משלוחים לכל הארץ?

אנחנו מבצעים משלוחים לכל אזור בארץ. לפירוט אפשרויות המשלוחים
ההזמנה תגיע אליך תוך 3 – 14 ימי עסקים (בהתאם לסוג המשלוח שבחרת).
אנו משתדלים להוציא את ההזמנות למשלוח באותו יום שהתקבלו על מנת שתוכלי להנות מהם כמה שיותר מהר (כי למי יש סבלנות לחכות?)

האם השליחים מתקשרים כדי לתאם את הגעתם?

בוודאי. בהזמנת משלוח עם שליח יצרו איתך קשר לוודא שאת נמצאת בכתובת שציינת בהזמנה.
השליחים עובדים בין השעות 17-9 לכן רצוי להזין כתובת למשלוח בה את נמצאת במהלך שעות היום.

כיצד ניתן להתעדכן במבצעים השווים שלנו?

הרשמי לניוזלטר הנוצץ שלנו והתעדכני ראשונה על כל הקולקציות החדשות והמבצעים השווים

כמו כן מוזמנת לעקוב אחרינו באינסטגרם ובפייסבוק

האם אפשר להחליף פריט?

במידה ואינך מרוצה מהזמנתך ותרצי לבצע החלפה ניתן לעשות זאת בהתאם לתקנון ההחלפות, יש לשלוח את הפריט למשרדינו בצרוף דף החלפה בתוך 3 ימי עסקים מהיום שקיבלת אותו בדואר רשום בלבד לכתובת: מליורה תכשיטים, ת.ד 424, מיקוד 7410302, נס ציונה.

ברגע שנקבל את התכשיט ניצור קשר במיידי לטיפול בהחלפה, ההחלפה תתאפשר במידה ובפריט לא נעשה שימוש ושאינו פגום.

יש לי שאלה לגבי המוצר, למי ניתן לפנות?

נשמח לעזור, צרי קשר עם השירות לקוחות שלנו

איך אדע שההזמנה שלי בוצעה בהצלחה?

בסיום הרכישה, יופיע לך מסך עם אישור ההזמנה בו יהיה מספר ההזמנה.

בנוסף ישלח אליך מייל אוטומטי עם אישור הזמנה. מומלץ לעבור לראות שכל הפרטים נכונים לפני שההזמנה תשלח אלייך לא קיבלת אישור הזמנה/מייל עם האישור או שיש טעות בפרטים?

צרי קשר בהקדם.

האם ניתן לעדכן הזמנה לאחר שביצעתי אותה?

במידה וההזמנה עוד לא נשלחה ניתן לעדכן את ההזמנה. יש ליצור קשר בהקדם האפשרי עם שירות הלקוחות שלנו במספר ואנו נעדכן עבורך את ההזמנה.

האם ניתן לעדכן הזמנה לאחר שביצעתי אותה?

במידה וההזמנה עוד לא נשלחה ניתן לעדכן את ההזמנה. יש ליצור קשר בהקדם האפשרי עם שירות הלקוחות שלנו במספר 054-7433422 ואנו נעדכן עבורך את ההזמנה.

איך מממשים קופון הנחה?

בסיום ההזמנה ולאחר שבחרת את התכשיטים שתרצי להזמין לחצי על כפתור “קופה”, במסך זה תמצאי את המקום להזין את הקופון שיעדכן את ההנחה באופן אוטומטי לא הסתדרת?

מוזמנת ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לך במימוש ההנחה

האם חובה עליי להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?

אין חובה להרשם לאתר כדי לבצע הזמנה.
אנו ממליצים לך להרשם על מנת לבצע רכישה מהירה יותר באתר שתחסוך לך את הזנת הפרטים בעתיד. כמו כן בהרשמה לאתר ניתן לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך ולשמור את התכשיטים שאהבת ב-wish list לרכישות עתידיות ולצפות בסטטוס ההזמנות.

האם חברות מועדון צוברות נקודות בעת קנייה באתר?

בטח. חברות מועדון Meliora צוברות נקודות באופן אוטומטי בעת הרכישה באתר. הנקודות שצברת יאפשרו לך לממשן כהנחה ברכישות הבאות.